Meta، رقیب X، روز جمعه اعلام کرد که اکنون در حال آزمایش تبلیغات با برندهای منتخب در ایالات متحده و ژاپن است. رئیس اینستاگرام، آدام موسری، گفت که شرکت به نظرات کاربران گوش خواهد داد و پیش از گسترش این آزمایش در دیگر بازارها، به دقت نتایج را بررسی خواهد کرد.

موسری در این خصوص توضیح داد: "ما می دانیم که بازخوردهای زیادی در مورد چگونگی استفاده از تبلیغات خواهیم داشت و اطمینان می دهیم که تبلیغات به گونه ای باشند که شبیه به پست های Threads باشند که کاربران آنها را مرتبط و جالب می یابند. ما این آزمایش را به دقت دنبال خواهیم کرد تا قبل از گسترش بیشتر، تبلیغات در Threads به جایی برسد که همان طور که محتوای ارگانیک جذاب است، تبلیغات نیز جالب و مفید باشند."

ویژگی های تبلیغات در Threads

در پست وبلاگی که Meta منتشر کرد، توضیح داده شده که تبلیغات با برچسب "Sponsored" در فید کاربران نمایش داده می شوند و آزمایش های اولیه به صورت تبلیغات تصویری خواهند بود. همچنین، کاربران قادر خواهند بود تا کنترل هایی برای انتخاب موضوعات تبلیغاتی داشته باشند و همچنین بتوانند تبلیغات را گزارش کنند.

Meta در ادامه افزود: "کاربران برای تجربه ای شخصی شده به Meta می آیند که به آنها کمک می کند تا کسب وکارها و محتوایی که دوست دارند کشف کنند — تبلیغات بخشی ضروری از این فرایند هستند. این می تواند به سادگی پیدا کردن یک برند جدید باشد که قبلاً آن را نمی شناختید و حالا از طریق تبلیغات آن را دنبال می کنید."

اهداف آزمایش تبلیغات و توسعه Threads

پلتفرم Threads که در سال 2023 راه اندازی شد، ابتدا تمرکز بیشتری بر رشد کاربران داشت و به بیش از 275 میلیون کاربر ماهانه فعال رسید. طبق گفته Meta در ماه دسامبر، این پلتفرم 100 میلیون کاربر فعال داشت.

بعد از راه اندازی اولیه Threads، مارک زاکربرگ به سرمایه گذاران گفته بود که هدف اولیه این پلتفرم حفظ کاربران است. حالا که نشانه های مثبت در تعامل کاربران مشاهده شده، احتمالاً Meta قصد دارد از مقیاس رو به رشد Threads بهره برداری کرده و آزمایش تبلیغات جدید را به مرحله اجرا درآورد.

0 نظر ثبت شده

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

0 نظر ثبت شده