معرفی برند لوتا:

کافه لوتا یکی از اولین کافه های خیابانی است که در شنژن فعالیت میکند. مدیران این برند تصمیم بر به روزرسانی فضای کافه داشتند که با ایده های خود را با طراحان پروژه به اشتراک گذاشتند و معمار با توجه به نیاز های این مرکز تجاری آن را طراحی و اجرا کرد. نام لوتا از زبان ایتالیایی گرفته شده و به معنای "نبرد" است، که نشان دهنده شجاعت و عزم مالک برای موفقیت در زندگی است. این بازسازی به عنوان چالشی بزرگ و نتیجه تلاش های مداوم تیم طراحی محسوب می شود.

استفاده بهینه از فضا 

فضای کافه لوتا کانگسونگ با عرض 5.3 متر و ارتفاع 1.8 متر، کل مساحت قابل استفاده آن را به کمتر از 10 متر مربع محدود می کند. این ویژگی، طراحی کافه بار را نیازمند استفاده حداکثری از فضای سه بعدی می کند. علاوه بر محیط بیرونی،  چهار صندلی داخلی به منظور راحتی مشتریان در هوای گرم و بارانی در نظر گرفته شده است.

نمای تعاملی و طراحی پیشخوان

طراحی پیشخوان این کافه خیابانی کوچک باید به گونه ای باشد که مشتری باریستا را هنگام آماده سازی سفارش ببیند و از ساده ترین آیتم ها برای نمای بصری استفاده شود. طراحی منو چرخشی برای مشتریان یکی از بهترین روش ها برای جذب بیشتر مراجعین است.

چهارپایه های چندمنظوره و تجربه مشتری

استفاده از چهارپایه های دو منطوره در فضای کوچک کافه باعث میشود بتوانند در یک دید هم بارستا را ببینند هم فضای بیرئنی خیابان را مشاهده کنند . این طراحی هوشمندانه به مشتریان امکان می دهد تا در هوای گرم و بارانی به راحتی از قهوه خود لذت ببرند و تجربه ای لذت بخش از بازدید از فروشگاه لوتا کانگسونگ داشته باشند.

منبع:آرچی دیلی
 

0 نظر ثبت شده

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

0 نظر ثبت شده