Urban Soup GmbH یک استارتاپ مستقر در مونیخ است که در سال 2015 توسط تیم مایوالد و دنیل اشمل، که هر دو در آن زمان دانش آموز بودند، تأسیس شد.ماموریت آن ها ایجاد سوپ های خوشمزه برای نوشیدن مستقیم از شیشه است و با این کار، به رقابت با زنجیره های فست فود در بازی خودشان پرداختند.

وظیفه و هدف طراحی

توسعه و پیاده سازی یک مفهوم طراحی برند و خرده فروشی برای آزمایش بازار با هدف راه اندازی یک فرانشیز سراسری.

رویکرد طراحی خلاقانه

از بررسی عواملی که تعیین کننده شهری بودن هستند آغاز شد و رویکرد خلاقانه بر اساس مضامین بداهه سازی، ارتباط و حریم خصوصی، و ارتباطات زیر فرهنگی ساخته شد. ایده اصلی «ما در حال کار بر روی آن هستیم» موضوعات فردی را انعکاس داده و تمامی فعالیت های طراحی را گرد هم آورد.

ساختار ماژولار و انعطاف پذیری در طراحی

ساختار ماژولار طراحی های قابل تنظیم و انعطاف پذیری را برای طراحی های شرکتی و داخلی ایجاد کرد و در عین حال نمای برند متمایز را به نمایش گذاشت. طراحی های فردی فروشگاه ها از ماژول ها برای طرح رنگی (برای مثال، رنگ پایه «سوپ سیب زمینی» برای تمام مواد)، مواد (چوب سوراخ دار، مش، نورپردازی نئون، فولاد، شیشه) و استایل (دیوارهای پوستر، عناصر تعریف شده بداهه سازی، گرافیک های دیواری) بهره بردند.

منبع:آرچی دیلی

0 نظر ثبت شده

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

0 نظر ثبت شده