پروژه ای با نام Vizorدر سال 2019 طراحی و در سال 2020 برای شرکت بین المللی توسعه بازی Vizor Games اجرا شد. فضای منحصر به فردی با سقف های بلند (حدود 5 متر) و سه ستون در بخش جلویی به ما اختصاص داده شد، جایی که یکی از دپارتمان های شرکت قرار بود مستقر شود.

تاکید بر انرژی، مدرنیته و نوآوری

در این پروژه، هدف ما تاکید بر انرژی، مدرنیته و نوآوری موجود در Vizor Games بود. از قابلیت های فضا و ویژگی های آن بهره بردیم تا محیطی راحت و کاربردی ایجاد کنیم. تقسیم فضا به دو سطح، ما را قادر ساخت تا فضای بیشتری را ایجاد کنیم (که در این فضای کوچک ضروری بود) و به صورت منطقی و فشرده ای ایستگاه های کاری، اتاق جلسه، مناطق استراحت، نقطه قهوه خوری و کمد لباس را قرار دهیم. برای اجرای این ایده، ساختاری فلزی برای طبقه دوم ایجاد کردیم که با یک راه پله ترکیب شده است. این راه پله نه تنها دو سطح دفتر را به هم متصل می کند بلکه به عنوان یک عنصر معماری بیانی نیز عمل می کند. یکی از پله ها نیز به عنوان نیمکت کاربردی برای منطقه کمد لباس عمل می کند.

دوگانگی در طراحی

مفهوم دوگانگی در بسیاری از راه حل های این پروژه حضور دارد و نقطه قهوه خوری نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما آن را به عنوان یک بلوک استیل ضد زنگ طراحی کردیم که از یک طرف به عنوان منطقه قهوه خوری و از طرف دیگر به عنوان عنصری معماری برای زون بندی فضا عمل می کند. سطح فلزی این عنصر هم آن را در فضا حل می کند و هم خطوط نورپردازی LED روی سقف و عنصر اصلی نورپردازی دفتر - نورباکس طبقه نیم طبقه - را منعکس می کند.

نتیجه گیری

در نهایت، طراحی و اجرای پروژه Vizor_BG_2 با بهره گیری از ویژگی های فضا و تاکید بر نوآوری، محیطی کارآمد و زیبا را برای شرکت Vizor Games به ارمغان آورده است که نیازهای مختلف اعضای تیم را به بهترین شکل ممکن برآورده می کند.

منبع:آرچی دیلی

0 نظر ثبت شده

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

0 نظر ثبت شده