
شخصی سازی عناصر معماری و طراحی به یک روند جهانی مهم تبدیل شده است که به ایجاد فضاهای استثنایی و فردی کمک می کند. امروزه هر چیزی که قابل شخصی سازی باشد، مورد توجه قرار می گیرد و هم مشتریان و هم معماران به دنبال ایجاد طراحی هایی هستند که نمایانگر سلیقه ها و سبک زندگی شخصی شان باشد.

برند کائولین و صنعت کاشی های پرسلانی
کائولینکه به معنای "سفید مانند یشم، درخشان مانند آینه، نازک مانند کاغذ، و صدا مانند زنگ" است—به عنوان بهترین خاک پرسلان از چین شناخته می شود. این برند مستقر در هنگ کنگ، با هدف ارتقاء صنعت کاشی های پرسلانی و ایجاد تأثیر قابل توجه در حوزه طراحی، نام خود را انتخاب کرده است.

برنامه شخصی سازی کائولین
یکی از خدمات کلیدی این برند، برنامه شخصی سازی است که به طراحان این امکان را می دهد تا در ایجاد محصولات منحصر به فرد همکاری کنند. از طراحی پانل های بزرگ تا موزاییک های پیچیده، این برنامه رویکردی متنوع برای اکتشاف امکانات خلاقانه ارائه می دهد.

فرآیند شخصی سازی
فرآیند از اشتراک گذاری دیدگاه خاص از طریق طرح ها و ایده ها آغاز می شود. تیم کائولین با مشتریان گفتگو کرده و از میان گزینه های گسترده خود، بهترین انتخاب ها را متناسب با نیازهای خاص آن ها انجام می دهد. پس از تهیه فایل های طراحی، یک رندر سه بعدی برای تأیید مشتری همراه با تفکیک دقیق قیمت ارائه می شود.

پایداری و گواهی های زیست محیطی
کائولین سرفصل های پایداری را با داشتن 100% محصولات پایدار پیش می برد. تمامی محصولات این برند موفق به کسب گواهی GreenRate سطح A از Global GreenTag شده اند که جامع ترین گواهی سبز در صنعت کاشی های پرسلانی است. این رویکرد شامل تمامی مراحل از تأمین مواد خام تا اجرای برنامه های جبرانی نهایی است.
منبع:آرچی دیلی
ثبت یک نظر